Play, Learn and Grow... Together!

Play, Learn and Grow... Together!

2016(e)ko otsailaren 2(a), asteartea

NOR NAIZ?

Kaixo guztioi!

Orain gutxi hasitako "La Competencia Digital en el marco de una Educación Abierta (DIGCOMP & Open Education)" onlineko ikastaroaren barrruan blog hau sortu dut. 

Nor naizen ni?

Hasteko, Alazne Urrutia naiz, 23 urte ditut eta Markina-Xemeinen bizi naiz. Betidanik gustatu izan zaizkit umeak eta hezkuntzaren mundua eta hori dela eta egin nuen Lehen Hezkuntzako Gradua. Pertsona irekia naiz, jendearekin egotea gustatzen zait eta gustura aritzen naiz taldean lanean. Gaur egun ohikoa den bezala, ez dut aukerarik izan irakasle bezala ikastetxe batean lan egiteko baina ea denbora gutxiren buruan horretarako aukerarik izaten dudan eta ordurako formatzen jarraitzen dut; beti baitago zer ikasia. PROAko hezitzaile bezala aritu nintzen ikasturte batez herriko eskolan eta horixe da irakasle lana gertutik ezagutzeko (graduko praktikez gain) eta esperientzia polita lortzeko aukera eman zidana.

Nire zaletasunei dagokionez, igeriketa asko gustatzen zait eta mundu horretan dihardut lanean. Igeriketako monitore eta sorosle bezala dihardut azken 4 urteotan eta ikastetxeko lanarekin lotuta ez badago ere, oso gustura nago ume zein nagusiekin lanean. Hobby batetik lan egiteko aukera izan baitut! Ur munduaz gain, irakurtzea eta bidaiatzea asko gustatzen zait: leku berriak, kultura desberdinak, jende desberdina, etab. ezagutu.

Sare sozialei dagokionez, Facebooka eta Instagrama dira gehien erabiltzen ditudanak. Twittera ere badaukat baina gehienbat egunkari bezala erabiltzen dut, hortxe azaltzen baitira albisteak bizkorren. Gainontzean, internet informazio iturri bezala erabiltzen dut. Blogari dagokionez, ez da hau nire lehenengo bloga, magisteritza ikasten ari nintzela ere blog bat sortu baikenuen IKTen ikasgairako baina gero ezabatu egin nuen ez bainuen erabiltzen. Beraz berriz ekin diot blogen mundu honi, ea oraingoan jarraitzen dudan eta bertan esperientzia berriak islatzen ditudan!

Ikastaro honetan lanerako baliabide berriak erabiltzen ikasteko aukera izatea espero dut eta konpetentzia digitalaren munduan gehiago murgiltzea, hortxe baitago ez oso urrutiko hezkuntzaren atal handi bat.

Beraz, ekin diezaiogun lanari!!!




Hola a todos!

Dentro del curso de "La Competencia Digital en el marco de una Educación Abierta (DIGCOMP & Open Education)" que acabo de iniciar, he creado este blog. 

¿Quién soy yo?

Para empezar, me llamo Alazne Urrutia, tengo 23 años y vivo en Markina-Xemein. Desde siempre me han gustado los niños y la educación y debido a eso estudié el Grado de Educación Primaria. Soy una persona abierta, que me gusta estar con la gente y trabajar en equipo. Como es normal en estos tiempos, no he tenido la oportunidad de trabajar como profesora en un centro, pero con la esperanza de que eso cambie en un futuro no muy lejano, sigo formándome; ya que siempre hay algo que aprender. Durante un curso estuve trabajando como educadora de PROA en la escuela del pueblo y es lo que me dió la oportunidad de conocer de cerca (aparte de las prácticas del grado) el trabajo como profesora y una bonita experiencia.

Sobre mis aficiones, me gusta mucho la natación y me dedico a ello.. Estoy trabajando como  monitora de natación y socorrista los últimos 4 años; y aunque no esté relacionado con el trabajo de una escuela, estoy muy a gusto trabajando junto con niños y mayores. ¡He tenido la oportunidad de trabajar de un hobby! Aparte del mundo del agua, me gusta leer y viajar: conocer sitios nuevos, gente nueva, culturas distintas, etc.

Normalmente utilizo las redes sociales Facebook y Instagram . También tengo una cuenta de Twitter , pero normalmente uso  como periódico, ya que es donde se actualizan las noticias con mayor rapidez. Por lo demás, utilizo Internet como fuente de información. Sobre el blog, no es este mi primer blog, ya que hice otra mientras estudiaba magisterio para una asignatura de TIC pero lo borré porque no lo utilizaba. He empezado de nuevo en el mundo de los blog, ¡a ver si esta vez lo sigo actualizando con nuevas experiencias!

En este curso espero  aprender a utilizar nuevos recursos para poder trabajar con ellos y sumergirme en el mundo de la competencia digital, porque en ello está una gran parte de la educación de un futuro no muy lejano.


Por eso, ¡vamos a empezar a trabajar!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina